/
/
K-ERV aplikacija – jedinstveni proizvod na tržištu za kontrolu pristupa i pripadajuću analitiku

K-ERV aplikacija – jedinstveni proizvod na tržištu za kontrolu pristupa i pripadajuću analitiku

kerv-promoartboard-1-copy-100
Svaki korisnik ima jedinstvenu karticu ili identifikacijski element, ako je u pitanju biometrija, što omogućava individualnu kontrolu i praćenje aktivnost

Krobel promet razvio je K-ERV aplikaciju u svrhu kontrole pristupa i evidencije radnog vremena te jednostavnije integracije postojeće opreme. Kroz daljnji razvoj i usavršavanje, aplikacija je postala modularna nadograđujući postojeću inačicu dodatnim rješenjima prema zahtjevima klijenata. Aplikaciju odlikuju user friendly sučelje te parametrizacija cijelog sustava prema zahtjevima korisnika. Kako bi se olakšao proces evidencije radnog vremena, razvijena je i mobilna aplikacija za krajnje korisnike i administratore za android i ios platforme.

Evidencija radnog vremena
K-ERV aplikacija napravljena je sukladno pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije radnog vremena, a kako bi se što više olakšalo korištenje aplikacije, sučelje je napravljeno na hrvatskom jeziku. Nudi efikasno rješenje za smjenski rad i fleksibilne smjene te je korištenje različitih izlazaka i ulazaka prilagođeno svakom korisniku. Aplikacija nije ograničena brojem uređaja niti brojem korisnika već ovisi o mogućnostima uređaja za evidenciju radnog vremena. Omogućuje Vam izvoz podataka u Office Excel i Office Word te generiranje mjesečnih izvještaja. K-ERV aplikacija omogućuje više razina pristupa (administrator, voditelj tvrtke, voditelj poslovnice, voditelj odjela), smještaj baze na server te mogućnost pristupanja više korisnika istoj bazi. Isto tako jedna aplikacija može evidentirati radno vrijeme za više poduzeća. Aplikacija omogućuje fleksibilno planiranje godišnjih odmora. Prijava je moguća lozinkom, biometrijski, RFID karticama ili pomoću korisničke mobilne aplikacije.

Kontrola pristupa
Za identifikaciju korisnika u sustavu kontrole pristupa najčešće se upotrebljavaju RFID beskontaktne kartice s ugrađenim čipom za kontrolu prolaza. Uz RFID beskontaktne kartice u uporabi često nalazimo i beskontaktne privjeske, kontaktne čip-kartice, magnetne i bar-kod kartice. Napredniji sustavi kontrole pristupa i prolaza služe se biometrijskom tehnologijom za identifikaciju osoba njihovim otiskom prsta ili tehnologijom prepoznavanja lica.

Korištenjem kontrole pristupa i prolaza u objektima smanjuje se sigurnosni problem u slučaju gubitka ili krađe kartice u odnosu na slučaj kada je u pitanju klasični ključ. Svaki korisnik ima jedinstvenu karticu ili identifikacijski element, ako je u pitanju biometrija, što omogućava individualnu kontrolu i praćenje aktivnosti. U slučaju kada zaposlenik trajno napušta poduzeće nije potrebno provoditi sigurnosne mjere kao što su promjene brava i sl., već se samo poništava njegova identifikacijska kartica. Sustav kontrole pristupa omogućava svakoj osobi ulazak u različita područja sukladno programiranim pravilima te svaki neovlašteni pokušaj ulaska ostaje evidentiran. Ovakav sustav vrlo je fleksibilan te su promjene u praski brze i jednostavne.

Kontrola pristupa i prolaza može se koristiti za zaštitu kompletnih poslovnih objekata kao i za zaštitu posebno štićenih cjelina poput server sobe, arhivske prostorije, upravljačko-nadzorne sobe, parkirališta, dizala, skladišta i trezora.

Uz K-ERV aplikaciju za kontrolu pristupa moguće je kombinirati više načina provjere i verifikacije korisnika ovisno o uređajima i samoj arhitekturi ugrađenog sustava. Preko same aplikacije upravlja se zadanim točkama prolaska (vratima) te ih se otključava ili zaključava po potrebi. Aplikacija nudi monitoring prolaska u realnom vremenu te izvoz i slanje izvještaja na email po točkama prolaska ili djelatnicima. Kao i kod evidencije radnog vremena, djelatnici su podijeljeni po tvrtkama i poslovnicama, a moguće ih je podijeliti i po posebnim grupama s različitim stupnjevima pristupa. Aplikacija ima mogućnost i snimanja slike s kamere uređaja u trenutku prijave korisnika za dodatnu potvrdu i vjerodostojnost prolaska korisnika. Pomoću mobilne aplikacije administrator ima brzi uvid u stanje trenutnih prolazaka te može upravljati privilegijama korisnika ili vrata.

Prepoznavanje registarskih oznaka – LPR
Uz sustav kontrole pristupa i verifikaciju korisnika preko RFID kartica ili biometrije, K-ERV nudi mogućnost verifikacije i zapisa prolazaka pomoću prepoznavanja registarskih oznaka vozila. Za ovaj stupanj verifikacije potrebno je u sustavu ugraditi LPR kameru na točku pristupa. Kamera prepozna registarsku oznaku a aplikacija pomoću releja dopušta ili zabranjuje prolaz vozilu. Sustav je idealan za kontrolu prolazaka na parkingu ili garažama te eliminira potrebu za čuvarom ili manualnim upravljanjem barijere. Kao i kod kontrole pristupa, registarske oznake se dodjeljuju djelatnicima te se na temelju toga određuje razina pristupa i mogućnost ili nemogućnost prolaska. Aplikacija nudi nadzor u realnom vremenu i spremanje slike kamera kako bi se izbjegle neželjene manipulacije. Svi zapisi se pohranjuju te ih je moguće izvesti ili poslati na e-mail kao izvještaje.

Brojač posjetitelja
Izračunavanje broja kupaca koji uđu u vašu trgovinu ili trgovački centar tijekom dana mogu vam pomoći pri poboljšanju vašeg poslovanja na više načina. Na primjer, postaje moguće precizno prilagoditi broj osoblja tijekom zauzetosti potrebama, poboljšavajući uslugu, a zatim smanjiti osoblje u tiša vremena radi uštede na operativnim troškovima.

Mnogi marketinški stručnjaci u maloprodaji koriste broj posjetitelja kao sredstvo mjerila uspješnosti marketinških kampanja. U većini slučajeva, vlasnici trgovačkih centara uzdaju se isključivo u iznos ukupne prodaje kao mjerilo uspjeha marketinga, no danas je sve više zastupljen trend uključivanja tendencije posjete pri ocjenjivanju marketinga. Najnovija marketinška mjerila kao što su CPM (Cost Per Thousand) ili SSF (Shoppers per Square Foot) postaju sve vrjednija sredstva u analizi uspjeha.

K-ERV aplikacija uz pomoć people counting kamera ima mogućnost brojanja posjetitelja te slanja izvještaja. Aplikacija automatski izračuvana statistike te grafikone šalje na e-mail klijenta. U jedan sustav je moguće spojiti više people counting kamera. Uz standardni back up podataka aplikacije, koji postavlja na određeni vremenski period, podaci se spremaju i na memoriju kamere tako da nema gubitaka podataka u slučaju pada mreže ili prekida komunikacije.

Izazovi u “novom normalnom”
S obzirom na to da svjedočimo konstantnim promjenama u našem društvu i načinu poslovanja, potreba za stalnim prilagođavanjem i usavršavanjem je neizbježna. Kako bi se smanjio broj međusobnih kontakata idealno rješenje za kontrolu pristupa i evidenciju radnog vremena su uređaji za prepoznavanje lica s kojima je K-ERV aplikacija kompatabilina. Važno je istaknuti da je aplikacija kompatibilna i s novim uređajima za kontrolu pristupa koji mjere tjelesnu temperaturu i izdaju upozorenje o nošenju zaštitne maske. Ukoliko korisnik ima povišenu tjelesnu temperaturu ili nema zaštitnu masku, onemogućit će mu se ulaz u prostoriju.

Jedna od važnih stavki je maksimalni dopušteni broj posjetitelja u zadanom prostoru. Uz pomoć people counting kamere postavljaju se parametri kada je ulaz dopušten ili zabranjen. Ako je kapacitet prostora popunjen ulaz će biti onemogućen. Ovaj sustav se sastoji od people counting kamere, K-ERV aplikacije i zaslona za prikaz trenutnog stanja koji se postavlja na ulaz objekta.

Kod sve popularnijeg rada od kuće, evidencija radnog vremena se vrši pomoću mobilne aplikacije za korisnike. Korisnik se pomoću nje odjavljuje i prijavljuje, a u svrhu vjerodostojnosti se pohranjuje trenutna geolokacija uređaja.

Mislav Žunić, Krobel promet